Screen Shot 2015-03-07 at 12.56.36 AM

Cultural customer -oriented…cum??

 

Londra, octombrie trecut. Cum e destul timp pana seara, la ROH, un Shakespeare la Old Vic e binevenit. Pare spontan, da’ nu e. Programul e facut din timp (mult timp). Altfel cum sa ai bilet la “Much Ado About Nothing” cu legendara Vanessa Redgrave si James Earl Jones?

Picture this: ajung devreme, ca de obicei. Ma invart prin fata teatrului si fac cateva poze (uite ca acum imi folosesc). Intru, ridic ticket-ul si, dand roata cu privirea in foaier, vad biletul. Damn bilet. Nu e de bine: Vanessa Redgrave nu joaca, e indispusa. Mi s-au inecat corabiile instant. Refuz sa cred si merg la plasatoare. O fata de douazeci si un pic de ani. Nu e cumva o greseala, am inteles eu bine? Vin de departeee s-o vad pe femeia asta, imi exprim eu dezamagirea. Nu fiti trista, spectacolul este extraordinar. Insist sa fiu trista. Nu se lasa. Va inteleg perfect dar veti vedea, experienta unui spectacol la Old Vic e speciala, va asigur ca asa e. Spuneti-mi cu ce va mai pot ajuta…

Ar fi ceva. Sa fie asta normalitatea si la Bucuresti. Sa stie cineva ce sa-ti spuna. Sa fie customer – oriented. Cum se spune in business. Interfata teatrului cu spectatorii sa fie asigurata de oameni pasionati, atenti, amabili si bine informati. Ma repet: customer oriented.

Spectacolul nu mi-a placut. Plictisitor. Dar am plecat (la pauza) reflectand la episodul cu plasatoarea…

Exista si exceptii, sunt convinsa (la Bulandra, mereu o experienta placuta). Dar mai e drum lung la noi. Sa-i vedeti pe tinerii care lucreaza cu spectatorii la Barbican.

PS: la cate experiente legate de interactiunea cu teatrul am trait eu si prietenii mei calatori, cred ca ne putem pune la dispozitie pentru o serie de simulari. Customer Satisfaction Guaranteed :-).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>